skolan!

sitter nu i skolan. lagom kul (a) hoppas att dom från comcenter ringer mig de närmaste dagarna och säger att dom har fått in min nya telefon! dom har lovat mig att lägga undan den 1:a vita iphone 4s till mig! sjukt snällt! kommer att fortsätta att köpa mina telefoner där är sjukt nöjd med deras service! :)

men iaf, ikväll så ska min fina m sova hos mig. mysigt värre! :) sitter just nu och kollar lite jobb på arbetsförmedlingen! måste verkligen ta tag i detta med sommarjobb! vet inte vart jag ska söka någonstans... har ju förmofligen sommarjobb på min praktik. för han har ju frågat mig. men vill veta hur mycket jag isf kommer få jobba. så får ta och fråga honom! va ju där för några dagar sedan. men då va ju inte chefen där :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0