Ja vad säger man ??

Jobbat idag! Som vanligt haha? Sen när jag åkte hem mös jag och min älskling! Han är det bästa jag har, tänker aldrig lämna honom! För han är samtidigt min bästa vän. Jag har inte många vänner. Har några få som jag kan lita på. För hällre ha några äkta vänner än flera falska :) Haha jag kommer ihåg när jag va liten så gjorde jag bästis listor xD typ vem som va nummer ett osv . Hehe. Nu är ju alla på samma plats visst man har bättre kontakt med vissa än andra :) men det blir ju så. Har två personer som jag litar på och älskar väldigt mycket dock på olika sätt. Min mamma, henne älskar jag för att hon är min mamma och hon finns alltid där för mig även om man inte fattar det. Min pojkvän som jag älskar mycket :) Brukade ha 3 personer som va mina bästa vänner ( som kom på första plats ) men den tredje personen finns inte längre :/ en människa som jag verkligen saknar <3 Asså det finns så många människor runt omkring mig vill tacka er för att ni finns <3 Men nog om det måste sova nu :) taggar inför jobb imon! Puss & gull


Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss och kram. Jag älskar dig!

2012-07-23 @ 08:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0