Ååh

Varför kan jag inte sova när jag har sovmorgon för ?! Får panik :O Men iaf igår kollade vi på Irene Huss ! Älskar dom filmerna. Wallander, Beck & Irene Huss är bäst! Men iaf idag är jag som sagt ledig! Skönt, skulle hängt med en kompis till sjukan. Men hon ville inte att jag skulle följa med för jag inte hade några pengar så kunde inte köra henne dit! Ah moget , men hon växer väl aldrig upp! Man vet verkligen vilka som är äkta och vilka som utnyttjar, sånt är ju bara för tråkigt. Men det är deras val... Så det blir väl att vara hemma och ladda upp inför helgen, för då väntas det jobb! Fett gott! :) pengar rullar in som det ska nu! Hörs sen ! Bild på sötaste Marcus :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0