vad glad jag blir!

det blir bara mer och mer läsare, det är ju verkligen jätte kul! men ibland kan man ju inte låta bli att undra vilka det är som läser min blogg. så vem är ni? kommentera gärna och skriv vem du är! :)


imorgon börjar jag skolan kl 11.00 och då ska jag ha naturkunskap som jag inte riktigt gillar. ligger efter väldigt mycket i det. ligger nu och kollar på OTH  ska väl snart försöka sova men det är ju inte alltid lätt. fast idag är jag ganska trött, så hoppas jag att jag somnar snart.

idag har jag vart på stan, ikea och ica maxi med tanja och emma. har haft jätte kul, har inte skrattat så mycket som jag gjort idag på länge. och det behövdes verkligen! fast det är konstigt att man kan vara så glad under dagarna men endå må uselt samtidigt. jag vet inte hur jag mår... livet är inte alltid lätt.. men iaf på ikea köpte jag lite glas och sånt. det kan vara bra och ha när man flyttar! :D vart även på comcenter och fixade min mobil så får en ny om 1-2 veckor :) eftersom min gamla inte gick att laga.. :/ så R.I.P min fina iphone<3

nu ska jag kolla på nått avsnitt till sen sova <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0