stooorhandla...

nu har vi vart och storhandlat.. puyuuh sånt e jobbigt speciellt när man inte har körkort eller bil..... men snart har jag förhoppningsvis körkort iaf! ett steg närmre.. :D men nu ska jag laga mat till alla hgungriga korvar! nej men jag tycker att det e kul att laga mat! hehe, går ju på HR ;)

sen ikväll blir det att kolla på film och mysa! the bodyguard går ju på kanal 5 tror jag, som whitney houston är med i.- (ingen aning om hur man stavar hennes namn) haha



är så sugen på denna goda räkkocktailen-... mums! med vitt vin!

Kommentarer
Postat av: four

Nu är helgens blogg avslutad, gå in och kolla om just du vann! Om inte så kommer det en ny chans nästa helg. Önskar dig en fortsatt trevlig helg :)Kram

2012-02-18 @ 22:42:03
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0