onsdag 8/2

hej bloggen.



gud vad tiden går fort, nu är det redan februari. shiit, har en känsla av att detta året kommer gå rätt fort. men detta året måste jag verkligen tänka på mig själv och försöka ta mig ur denna skiten (depression&ångest). men det får ta den tiden det tar tänker inte skynda på det för mycket. men iaf ligger just nu hemma med feber, imorse hade jag 39,7 och nu har jag 38,2. så skönt att det har minskat. mina mandlar är även uppsvullna som tennis bollar... inte jätte skönt! men that´s life. jag blir nog frisk någon gång.


nu blir det lite avskrivning från min del.
ringde p igår och pratade med han i 17 minuter, men som vanligt slutar teleonsamtalet med att jag e ledsen och besviken. men jaja jag vet inte hur jag ska göra. mår sjukt dåligt just nu. va hos doktorn igår. allt känns så meningslöst. jag går till sjukgymnasten 2 gånger i veckan jag försöker ändra mig när det gäller att äta ordentlig mat och sån skit. men iaf vissa dagar känner jag mig jätte pigg och glad. men andra dagar vill jag inte leva. men sen tänker jag på dom som verkligen bryr sig om mig och älskar mig. jag vill inte såra dom, så ist för att såra dom sårar jag mig själv på alla möjliga sätt. mår pissigt dåligt över det. jag orkar inte med mig själv mer. varför ska jag göra alla arga o besvikna. jag kan bli sur för ingenting, jag tar ut min ilska på sånna som inte förtjänar det. förlåt för att jag är världelös i vissa situationer.

/ a



sneeeeeeeee bild men orka vända på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0