hejhej mitt i natten ;)

sömnproblem som vanligt, jätte tråkigt. men är så sjukt pigg och jag vet inte varför. på eftermiddagarna är jag trött som fan. men på nätterna pigg som sjutton! men jag tror det är för jag vänt dygnet. svårt att vända tillbaka det bara. dåligt uppdaterande med, jag vet! men min iphone är sönder :( skärmen och toutchen,... :) men men hoppas jag får en ny snart eller nått. imorgon börjar jag inte förens vid ett, så det är skönt med sovmorgon. men ska nog åka in lite tidigare :) och gå på stan en sväng. sen efter skolan blir det att träffa tanja och gå på stan eller a6. hon ska köpa en present till sin mamma och jag ska köpa en present till min lillebror marcus som fyller 6 år den 12:e mars! :D så hoppas jag hittar något fint till honom.

2009 va ett bra år!

men nu ska jag kolla på oth och sen sova! godnatt, hörs en annan dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0