heeej!

läser lite teori som vanligt hehe, men tog en paus nu! måste äta lite oså.

jag vet inte vad som har hänt med mig men gud vad jag är sjukt sugen på att flytta hemifrån! men som alla säger passa på att bo hemma när du kan! men jag vill lixom ha ett eget ställe. låter wierd men så är det. men till att börja med ska jag försöka samla på mig så mycket "flytta hemirån saker" som jag bara kan. visst det är inte kul och köpa sånt just nu, men man kommer ha nytta av det sen! så tror jag ska spara pengar till det istället för en resa i sommar.. jag ska ta sommaren som den kommer har jag bestämt.


men nu ska jag fortsätta med läsningen! ha en jätte härlig tisdag, solen lyser i jönköping i dag! hur skönt som helst :)



sommmarbild! på lillebror daniel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0