goood natt !

har kollat på titanic nyss med t & m... visst väldigt gullig film men vafan den tog ju aldrig slut! haha. kändes som den va typ 5 timmar lång, höll ju nästan på att somna. men men nu blir det lite teori plugg & sen sova. haha, måste följa min doktors råd att lägga mig i tid (typ 10) och sen ställa klockan på 8 eller nått för då kommer jag vara sååååååå mycket piggare! men men, paaaalla, jag har ju loooov! men imon ska jag gå upp 10.00 iaf ist för 11.30 som jag gjorde idag... haha sängen va ju så himla sköööööööön (a)
sen imon blir det sten hårdträning hoss sjukgymnasten med! det behövs!

imon kommer det lite mer roligare inlägg & massa bilder! (börjar nästan tycka det är kul att blogga just nu haha, men fråga mig igen om en vecka!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0