Godnatt!

Har ställt klockan på 8.00 imorgon. Har tänkt att börja dagen jävligt bra! Typ börja med att äta lite frukost vid 9 tiden och innan det plugga lite sen efter det plugga. Ska verkligen försöka ta vara på dagen och tänka positivt. Jag hoppas verkligen jag klarar av det! Men iaf isf va vi en sväng på A6 och bara kollade lite, längtar verkligen tills jag får pengar... Haha. Inte för det kommer bli mycket shopping, jag ska ju spara väldigt mycket :).

Det va så äckligt innan jag hade sån jäkla huvudvärk och mådde skit. Så gick in i duschen och skulle se om jag piggnade till men nej jag kunde knappt stå upp det va som hela min kropp strejkade. Sjukt äckligt! Så fick sätta mig ner och duscha.. Sen när jag reste mig upp så höll jag på att svimma. Och endå har jag ätit bra mat idag och druckit mycket.. Det va läskigt, hoppas det inte händer fler gånger...


En sak till jag skulle verkligen vilja prata med någon men det går inte. Visst jag går till en psykolog men endå. Känns som att ingen förstår mig. Har tänkt att bloggen e en bra sak att ha. När man behöver skriva av sig, men det känns som om att man inte kan vara ärlig. För om jag skulle vara ärlig skulle massa saker komma fram och jag tror att vissa skulle bli oroliga. Men vill inte göra dom oroliga. Och ibland när man skriver nått så ska vissa diskutera det jag skrivit. Det är också jävligt jobbigt!!! Det jag skriver på bloggen stannar på bloggen. Varför tror ni jag skriver det här ? För att jag INTE vill diskutera det! Okej!???


Men nu ska jag försöka sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0