godmorgon! eller godmiddag? aja whatever...

hej bloggen! idag vaknade jag kl 12.00 ungefär men gick inte ur sängen förens 13.30. skööönt! aja iaf igår blev det lite drickande och sånt, slutade la sisådär med att man va lite trött och full?! haha. men aja idag ska jag inte dricka någonting. är inte sugen på alkohol för fem öre... det enda jag är sugen på är att shoppa! men shoppa kan man inte göra när man inte har några pengar och det suger ju bulle! ska plugga lite teori idag med såklart, så jag verkligen klarar det på måndag. för igår så va jag ju så jävla nära och det stör mig som fan! :( ett poäng ifrån godkänt! jaja hoppas jag klarar det på måndag...
idag ska vi kolla på film och sånt och äta lite godmat, det är inte fel! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0