bästa vän.

vissa tycker att det e bra med flera vänner än en riktigt bra vän man kan lita på. men jag tycker tvärtom jag har nog bara en vän jag litar på och som jag berättar allt för, visst har jag andra vänner men det e skönt att ha en jätte bra vän som man alltid kan räkna med och lita på. denna vänner har jag vart vän med ett jäkla bra tag. visst vi har haft våra motgångar det har vi. men dom har gjort så att våran vänskap växt ännu mer. jag skulle aldrig byta bort henne för något i denna värld. det känns som om vi är samma person ibland... haha vi avslutar varandras meningar och skrattar åt allt tillsammans. jag menar det e väl en sån vän man vill ha? en man kan dela massa glada minnen med. som sagt vi har haft våra bråk och sånt, jag kommer ihåg en gång när vi blev osams och inte snackade med varann på ca 5 månader.. det va jobbigt men endå skönt att vara ifrån varann men inerst inne så saknade jag henne jätte mycket. så iaf nu i somras blev vi vänner igen och jag har inte ångrat det för en dag. utan henne hade jag nog kännt mig så jävla ensam som man kan bli. för vi är som systrar, ibland önskar jag att vi va det. det hade vart jätte kul. skulle nog kunna skriva en hel bok om denna fina mäniska. så det jag vill säga är att ta vara på era vänner ta aldrig dom för givet och ta hand om dom. jag kommer alltid att finnas för min vän, även om vi skulle hata varann. man måste se till att skapa minnen tillsammans som man kan kolla bakåt i tiden och skratta åt :) och minnas hur kul det va.
jag vet inte om hon läser min blogg men om hon gör det så vill jag bara säga att hon betyder allt för mig. och att jag aldrig vill förlora henne som vän. och jag hoppas att hon vet att jag alltid kommer ställa upp för henne vad som än händer. om hon mår dåligt så¨hoppas jag att hon vet att hon alltid kan ringa mig!... jag kommer alltid att finnas för henne. dag som natt. 





jagälskardigbästavän <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0