15 feb :)

har precis duschat nu... skönt som fan! känner mig helt orkeslös idag, fast har endå fått något gjort. så nu är det bara lite teori plugg kvar.. asså jag känner mig helt misslyckad men annars e det bra. asså jag mår piss, jag har typ världens sämsta tålamod. inte för jag brukar ha så mycket tålamod. men nu är det förjävligt, skriker och har mig. som om jag får något damp utbrott. känns helt crazzzy. kan bli skit arg för ingenting och sur. måste nog söka hjälp för det med..... yeeey känner mig som ett jävla psyko! asså kan man verkligen hata sig själv så mycket?! är så trött jämt, vill bara dö. när fan ska det vända!??! jävla skit tabletter jag fått. det händer ju fan ingenting. jag orkar fan inte mer. vill bara gråta och gråta som ett litet barn.
jaja sånt är livet, men förlåt för jag e negativ men kan inte vara positiv jämt.. okej är typ aldrig positiv men aja.



ha de braaaaaa, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0