tjooobrooo




 sitter i skolan nu, har precis skrvit klart om kärnkraft! rätt spännande har aldrig tänkt på det innan typ. men iaf slutar om en timma typ då blir det att åka hem! :) ska bli skönt, då ska jag lägga mig i sängen och kolla på vänner! måste hitta 4:e säsongen nu :) fast funderar på att typ packa om väskan sen åka till mitt hjärta igen men vi får se hur det blir. rätt segt att sova hos honom när jag har praktik :o för då tar det en timma med bussen dit! och om jag sover hemma så kan jag få skjuts av mamma. men det blir kanske att spendera helgen med min bebis om jag inte ska jobba! hoppas jag jobbar, dom sa att det kommer bli mycket helger framöver och jag behöver cash! det är ju inte fel.. ;) eller vad säger ni? blir troligen att åka till ullared i slutet av månaden :) med älskling, emma & hennes pojkvän. men får se hur det blir med det! :)
men nu ska jag fortsätta! bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0