Hej!

Eftersom min mamma tog åt sig så mycket av mitt förra inlägg så va det fel! För det handlade om min pappa! För jag hoppas han kan inse hur jävla elakt det lät när jag berättade om mina nya mediciner.. Och han inte kunde hjälpa mig med kostnaden! Utan för han ska ha barnkalas... (snacka om att inte vilja att man ska må bra och bli frisk) Berättade bara att hon sa att jag hade fått mycket nu det senaste. Sen va jag så jävla ledsen/ arg så det gick fort när jag skrev!



Hon bad mig förtydliga detta nu mer så jag hoppas hon förstod att det inte handlade om henne! Förlåt!


Kommentarer
Postat av: mamma

TACK, Jag älskar dig, glöm aldrig det.

2012-04-04 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0