Hatar!

Att mina sömnproblem blivit värre !! Och är irriterad över att min läkare aldrig ringer :/ men men imorgon ska jag möta upp Matilda för att åka in till stan en sväng. Ska sälja ett par skor sen blir det att åka en snabbis till banken. Ska skaffa ett konto som jag inte kommer kunna öppna förens jag är 20 ;) kommer nog bli spännande och se hur mycket jag hinner spara ;) hoppas det blir en del ;d Yey :)
Ska börja banta nu med! Eller ah ska ändra min kost .. Så blir att äta mer nyttigt och regel bundet ! Hoppas min man går med på det haha han dom älskar cola! Ska försöka få honom att sluta med det.. Ska även få honom att följa med mig ut och gå ;) men vi får se hur detta går, hoppas bara jag inte ger upp så lätt som jag alltid gjort innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0