Make Up Store :)

har börjat köpa lite mer roligt smink. asså massa glitter & sånt. visst inte jätte billigt men underbara färger! så tänkte lägga upp det jag senast köpt!


liten sminkväska :) & 3 skuggor två med glitter (rosa&vitt) och en svart glittrig eydust!




idag har jag vart på praktiken, jag trodde mina ben & fötter skulle gå av när jag kom hem. vart helt slut i kroppen! men så är det. har börjat få sjukt ont i mina knän igen.. suck! men iaf imorgon e det fredag och det e ju skönt. i helgen ska jag träffa massa vänner bla amanda nyander<3! har inte umgåtts med henne på flera månader typ! haha. så det ska vi ta igen nu på lördag med en härlig shopping tur på stan & a6. kommer nog bli skitkul. men nu ska jag fortsätta kolla på one three hill!

ha en bra kväll :)
// A


Kommentarer
Postat av: Therese

SV: Haha, ja man blir aldrig nöjd med sin header :) Haha vad gör du då?

2011-11-24 @ 22:52:40
URL: http://theresejonssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0